Pe parcursul a mai mult de 10 ani compania a avut o traiectorie ascendentă continuă. Fabrica de producţie din München nu mai era capabilă să satisfacă cererea pieţei şi astfel noi capacităţi de producţie au fost necesare pentru construcţia noii serii 5. O nouă fabrica a fost construită pe un teren din Dingolfing, care rămâne în continuare şi astăzi cea mai mare fabrică de producţie BMW.
Sediul principal al companiei a fost de asemenea mutat. În apropierea complexului Olimpic din München, Turnul BMW, poreclit Patru Cilindri, a fost ridicat prin metode de construcţie ultra-moderne fiind semi-suspendat pe o fundaţie de dimensiuni mai mici. În imediata vecinătate a acestui turn a fost construit Muzeul BMW.
1916-1917-1919-1922-1923-1928-1929-1933-1934-1936-1937-1939-1940- -1944-1945-1948-1952-1955-1959-1962-1966-1967-1969-1972-1973-1975- -1982-1983-1985-1987-1990-1994-1995-1997-1998-1999-2000-2003
![]() |
![]() |
|||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||||||
![]() |
![]() |
|||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |